گفتگوی یک دقیقه‌ای وزیر زن بحرینی با المنار

گفتگوی یک دقیقه‌ای وزیر زن بحرینی با المنار
جمعه 25 بهمن 1392 - 17:13

وزیر اطلاع رسانی بحرین در گفتگویی کوتاه با شبکه تلویزیونی المنار، این شبکه را "دشمنی" نامید که "علیه بحرین فعالیت دارد و ما با آن همکاری نمی‌کنیم".

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سمیره رجب، وزیر اطلاع رسانی کشوری که در سال 2012 خود را پایتخت فرهنگی جهان عرب نامیده بود، در تماسی یک دقیقه ای با شبکه المنار، موجی از اهانت ها را نثار این شبکه کرد و گفتگو را پایان داد.

به نوشته سایت شبکه المنار، خصومت مقامات بحرینی با شبکه المناز موضوع تازه ای نیست و حتی قبل از آغاز برخوردهای شدید رژیم آل خلیفه با ملت خود در 14 فوریه 2011 وجود داشت. به تازگی هم یکی از همکاران المنار توسط وزارت اطلاع رسانی بحرین فراخوانده شده و پس از تهدید، از همکاری با روزنامه "الایام" بحرین (وابسته به نبیل الحمر مشاور پادشاه بحرین) منع شده است.  

این در حالی است که بیش از 10 ماه قبل و پیش از درخواست بحرین برای لغو عضویت المنار و رادیو النور از اتحادیه رادیوهای عربی به دلیل پوشش دقیق اخبار بحرین، از سوی المنار بارها برای گفتگو با سمیره رجب تماس گرفته شد، اما بی فایده بود. 

از سوی دیگر، اوایل اوت 2013 پایگاه اینترنتی المنار به بهانه "فعالیت مغایر با قوانین کشور" در بحرین فیلتر شد، اما علت واقعی آن بود که بنا بر آمار Google Analytics، سایت المنار روزانه نیم میلیون بیننده داشت؛ حقیقتی که مدعیان "پیشتازی" در فرهنگ جهان عرب، تاب تحمل آن را نداشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها