درپی ورود تمام سلام به کاخ بعبدا صورت گرفت؛

اسامی وزرای پیشنهادی دولت لبنان اعلام شد

اسامی وزرای پیشنهادی دولت لبنان اعلام شد
شنبه 26 بهمن 1392 - 13:32

درپی ورود تمام سلام نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان، اسامی وزاری پیشنهادی برای تصدی پست های دولت اعلام شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از رسانه های لبنان، در این فهرست پیشنهادی "پطرس حرب" به عنوان وزیر ارتباطات، "اشرف ریفی" وزیر دادگستری، "رشید درباس" وزیر امور اجتماعی، "نهاد المشنوق" به عنوان وزیر کشور و شهرداری ها معرفی شده اند.

بر اساس این گزارش، "ميشل فرعون" برای تصدی وزارت گردشگری، "حسين الحاج حسن" وزارت صنایع، "سجعان قزی"  وزارت کار، "عبد المطلب حناوی" وزارت جوانان و ورزش، "نبيل دو فريج" وزیر مشاور دولت در امور توسعه اداری، " آلان حكيم" وزارت اقتصاد و بازرگانی، "محمد المشنوق" وزارت محیط زیست معرفی شدند.

"جبران باسیل" نیز برای تصدی پست وزارت خارجه، "ارتور ناظریان" برای تصدی وزارت انرژی، "ریمون عریجی" برای تصد وزارت فرهنگ و "الیاس ابوصعب" برای وزارت آموزش و پرورش لبنان معرفی شده اند.
ترکیب پیشنهادی کابینه تمام سلام باید از مجلس لبنان رای اعتماد بگیرد.

"تمام سلام" در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: راه سختی در پیش رو داریم ولی آگاهی از مسئولیتهای ملی  ما را به سوی راه امن هدایت خواهد کرد.
وی افزود: در تشکیل دولت از سوی کشورهای عربی و غیر عربی حمایت شدیم، و امیدواریم که این حمایتها با توجه به منافع لبنان ادامه یابد.
تمام سلام خاطرنشان کرد: دولت می تواند با هرگونه تروریسم مقابله کند و انتخابات پارلمانی را در زمان تعیین شده خود برگزار کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها