ارتش آزاد در سراشیبی سقوط

ارتش آزاد در سراشیبی سقوط
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 21:29

العالم - "عبدالاله البشیر" یک سال و نیم پس از جدایی از ارتش سوریه، با برکناری سلیم ادریس از ریاست گروه موسوم به "ارتش آزاد سوریه"، توانست جایگزین وی شود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، محمد الفاتح سخنگوی رسانه ای سابق ارتش آزاد، اظهار داشت: عبدالاله البشیر که فرزندش را در جنگ سوریه از دست داده، اهل قنیطره است و از زمان جدا شدن از ارتش سوریه، همچنان در این کشور به سر می برد.

فاتح درباره انتخاب البشیر به ریاست ارتش آزاد به خبرگزاری آسیا گفت: هسته مرکزی ارتش آزاد مانند یک خودروی از کار افتاده است و برای راه اندازی این خودرو باید آن را تعمیر کنیم، نه این که راننده اش را تغییر دهیم.

وی گفت: این مجموعه به پایان کار خود نزدیک شده و هیچ کس نمی تواند آن را احیا و اشتباهات چند ماه گذشته سرکرده های آن را اصلاح کند.

سخنگوی سابق ارتش آزاد درباره شخصیت ریاست جدید این گروه گفت: من با وجود این که دو سال در ارتش آزاد فعالیت داشته ام، شناختی از البشیر ندارم اما یکی از افرادی که وی را خوب می شناسد، اظهار داشت که البشیر فردی جنگجو است و تمایلی به ظاهر شدن در عکس و فیلم ندارد.

فاتح در ادامه به واکنش ادریس به برکناری از ریاست ارتش آزاد اشاره کرد و گفت: وی به سادگی برکناری خود را پذیرفت، زیرا خوب می داند که در اجرای ماموریت های خود شکست خورده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها