دبیرکل وفاق: مانند اوکراین درباره بحرین موضع بگیرید !

دبیرکل وفاق: مانند اوکراین درباره بحرین موضع بگیرید !
شنبه 3 اسفند 1392 - 11:36

دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین از جامعه بین المللی خواست تا برخوردهای گزینشی و دوگانه را در قبال مسائل جهانی کنار گذاشته و همان رویکردی را که درقبال اوکراین اتخاذ کردند، درقبال بحرین نیز دنبال کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "علی سلمان" از جامعه بین المللی خواست با اصول و مبانی دموکراتیک خود همسو و منسجم شده و همان موضعی را که درقبال اوکراین اتخاذ کرد، در قبال بحرین نیز دنبال کند و از این راه در ایجاد راه حلی برای اوضاع نابسامان این کشور سهیم شود.
درخواست شیخ علی سلمان درپی توافق رییس جمهور اوکراین و سران مخالفان با میانجیگری اروپا برای پایان بحران سیاسی این کشور بیان شد که بر برگزاری انتخابات زودهنگام در ماه دسامبر آینده و تشکیل دولت انتقالی واصلاح قانون اساسی تاکید دارد.
شیخ علی سلمان توافق روی یک راهکار سیاسی برای برون رفت از بحران را به اوکراین تبریک گفت و اظهار داشت: وقتی اوکراینی ها منافع ملت را بر دیگر امور ترجیح دادند، مسیر راه حل را یافتند.
وی تصریح کرد: موضعگیری روشن و واضح در رد سرکوب و تهدید جامعه غربی به اعمال تحریم علیه اوکراین در ایجاد راهکار سهیم بود و این چیزی است که کشورهای غربی درباره بحرین انجام نداده اند.
شیخ علی سلمان از رژیم بحرین خواست تا همانند سران اوکراینی بیاندیشد و به صدای ملت گوش فرا دهد و به خواسته های عادلانه اش پاسخ مثبت دهد.
وی به توافق در اوکراین با میانجیگری اروپا و روسیه اشاره کرد و گفت که رژیم بحرین هیچ گونه میانجیگری یا کمک را نمی پذیرد.

پربیننده ترین خبرها