گزارش سایت شبکه آلمانی درباره خشونتها در بحرین

گزارش سایت شبکه آلمانی درباره خشونتها در بحرین
يکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:02

سایت شبکه تلویزیونی آلمان در گزارشی تأکید کرد، نگرانی ها درباره ادامه سرکوب و احتمال به راه افتادن موج جدیدی از خشونت ها در بحرین افزایش یافته است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت شبکه "دویچه وله" نوشت، بعد از گذشت سه سال از انقلاب بحرین، اوضاع این کشور بحرانی تر شده است.
دویچه وله شدت این بحران را تا درجه ای ارزیابی کرد که ممکن است موجب به راه افتادن موج جدیدی از خشونت ها شود و سرکوب های رژیم بحرین اوضاع را بدتر می کند.
بر اساس این گزارش، در سالروز سومین سالگرد انقلاب مردمی بحرین علیه رژیم آل خلیفه (14 فوریه ماه جاری) در درگیری نیروهای امنیتی با تظاهرکنندگانی که به خیابان ها آمده بودند، چندین نفر مجروح شدند.
در همین راستا، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد از افزایش خشونت ها در بحرین ابراز نگرانی کرده و گفتگوی ملی با مشارکت تمامی نیروهای سیاسی را خواستار شده است.
از سوی دیگر اقدام دادگاه منامه در تایید حکم اعدام یکی از شهروندان به اتهام قتل یک پلیس باعث افزایش جو خفقان در میان مخالفان شده است.
خبرها حاکی است که با وجود حاکم بودن فضایی پر تنش در بحرین، از دیروز تمرین تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی فرمول یک 2014 نیز در این کشور آغاز شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها