مقاومت کودک 11 ساله انگلیسی در برابر سرطان

مقاومت کودک 11 ساله انگلیسی در برابر سرطان
يکشنبه 4 اسفند 1392 - 22:28

العالم - وقتی پزشکان از درمان کودک 11 ساله مبتلا به سرطان کبد، ناامید شدند، وی و خانواده اش تصمیم گرفتند شیمی درمانی را متوقف کرده و کودک باقی عمرش را در کنار خانواده اش در خانه بگذراند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،"ریسی بودینگتن" از سال 2008 به سرطان کبد مبتلا شد و پزشکان به وی گفتند که امیدی به درمانش وجود ندارد.

با این که وضعیت بیماری ریسی طی دو سال بسیار خوب شده بود؛ اما بیماری مجددا اوج گرفت و شروع به گسترش در دیگر اعضای بدن وی کرد و شیمی درمانی هم بی فایده بود.

والدین کودک اطمینان یافته بودند که ادامه درمان فایده ای ندارد و تاثیر داروها موقت است و فرزندشان طی مدت کوتاهی از دنیا خواهد رفت.

کودک هم که آگاه شده مرگش حتمی است با شجاعت تمام این واقعیت را پذیرفت و نه تنها مایوس نشد بلکه تصمیم گرفت بیشترین بهره و لذت را از روزهای آخر عمرش ببرد و این روزها را به دور از بیمارستان ها و داروها سپری کند.

ریسی بودینگتن البته به این هم اکتفا نکرد بلکه یک پیام را هم در صفحه فیسبوک اش با این عنوان گذاشت: "آغاز پایان".

وی در این پیام از مشکلات ورنج هایی که طی 6 سال ابتلا به این بیماری بدخیم با آن ها دست و پنجه نرم کرده بود، سخن گفت و با اشاره به تصمیم خود و خانواده اش برای کنار نهادن درمان، با همه دوستان اش خداحافظی کرد.

 

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها