نظر تحلیلگر صهیونیست درباره تروریست‌های تکفیری

نظر تحلیلگر صهیونیست درباره تروریست‌های تکفیری
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 16:40

کارشناس مسائل خاورمیانه تلویزیون رژیم صهیونیستی، عملکرد گروه‌های تروریستی تکفیری علیه مقاومت اسلامی لبنان را در راستای منافع اسرائیل دانست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم "یارون شنایدر" کارشناس مسائل خاورمیانه کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اسرائیل به طورغیر مستقیم از عملیات تروریستی علیه حزب الله سود می برد.

وی افزود: طی هفته های اخیرعوامل اطلاعاتی حزب الله با همکاری دستگاه اطلاعات ارتش لبنان تحقیقات گسترده ای برای شناسایی رهبران شبکه تروریستی لبنان که انفجارهای اخیر در ضاحیه را برعهده گرفته است، آغاز کرده اند و تا کنون موفق شدند دو تن از اعضای این شبکه تروریستی به نام نعیم عباس و عمر الاطرش را شناسایی و در شمال لبنان بازداشت کنند.

از سوی دیگر "شاکر البرجاوی" رئیس حزب "التیار العربی" لبنان در گفتگو با برنامه "العین الاسرائیلیه" شبکه العالم، در این باره تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از هرگونه اقدام تروریستی که امنیت هر کشور اسلامی و عربی را هدف قرار دهد، سود می برد.

وی ادامه داد: صهیونیست ها پس از شکست های مفتضحانه و پی در پی در برابر مقاومت اسلامی لبنان، این بار از تروریست های تکفیری به عنوان ابزار جدیدی برای رویارویی با مقاومت استفاده می کنند. رژیم صهیونیستی به واسطه عملکرد گروه های تروریستی تکفیری، خود را در شرایط ایده آل می بیند، به گونه ای که اکنون بدون تحمل هیچ هزینه نظامی و کشته شدن حتی یک تفنگدار اسرائیلی، با مقاومت رویارویی می کند.

به گفته وی، این رژیم از طریق حمایتهای لوجستیک از جمله احداث بیمارستانهای صحرایی در منطقه جولان - که از زخمی های گروههای تروریستی سوریه آکنده است- همواره سعی می کند بستر مناسبی برای عملکرد گروههای تروریستی تکفیری در راستای هدف قرار دادن مقاومت ایجاد کند.

البرجاوی افزود: گروه های تروریستی تکفیری در راستای پیشبرد پروژه رژیم صهیونیستی در منطقه، خدمات ارزنده ای به این رژیم ارائه می دهند.
 

پربیننده ترین خبرها