محدوده همکاری صهیونیستها با مخالفان سوریه

محدوده همکاری صهیونیستها با مخالفان سوریه
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 14:11

همکاری رژیم صهیونیستی با مخالفان و گروه های مسلح در سوریه فراتر از ارائه خدمات درمانی و پزشکی است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از افسران ارشد فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که همکاری این رژیم با گروه های تروریستی فعال در سوریه از درمان اعضای این گروه ها فراتر رفته است .
ارتش رژیم صهیونیستی در مرز بلندی های اشغالی جولان سوریه خدماتی را مانند بستری و درمان به عناصر گروه های تروریستی مخالف سوریه ارائه می دهد . 
گزارشها حاکی است که هزارو 600 عضو مجروح گروه های تروریستی فعال در سوریه ، در مراکز درمانی رژیم صهیونیستی بستری شده اند .
مهمترین مساله ای که این افسر صهیونیستی در مصاحبه با سایت خبری صهیونیستی والا  Walla به آن می پردازد ، ارتباط مسئولان رژیم اشغالگر قدس با نمایندگان گروه های تروریستی در بلندیهای اشغالی جولان برای بررسی مسائلی مانند آمادگی برای سرنگون کردن نظام سوریه است .
افسر ارشد فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی می افزاید : برخی از این هزار و ششصد عضو مجروح گروه های مسلح نزدیک مرزهای سوریه درمان شدند و برخی دیگر به علت وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان های شمال اسرائیل منتقل شدند که همه این امور از طریق نمایندگان گروه های مسلح انجام می شود .
این افسر صهیونیست خاطرنشان کرد: اتباع کشورهای خاورمیانه و غربی در مناطق ِ تحت کنترل گروه های مسلح حضور دارند ولی این افراد هیچ اقدام خصمانه ای علیه ما (رژیم صهیونیستی) انجام نمی دهند و به نفع آنها نیست که با ما درگیر شوند.
بنی گانتس فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً از یگان های نظامی مستقر در بلندهای اشغالی جولان بازدید کرده است. همچنین به تازگی تصاویری از دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تروریستهای تحت درمان در بیمارستانهای نظامی این رژیم منتشر شده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها