حمله مزدوران آل خلیفه به مراسم عزا در بحرین

حمله مزدوران آل خلیفه به مراسم عزا در بحرین
چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 19:55

منامه (العالم) –عضو جمعیت الوفاق بحرین از حمله یک دستگاه خودروی زرهی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به مراسم عزا داری در منطقه "سار" و استفاده از گاز اشک آور خبر داد که به مصدومیت چند نفر منجر شد.

جاسم المهدی روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به شرکت کنندگان در این مراسم، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از هر گونه مشارکت در چنین مراسم هایی است.

المهدی با اشاره به بیانیه وزارت کشور بحرین درباره تحقیق در باره این حادثه ادامه داد: فیلم حمله در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفته و از برخی شبکه های ماهواره ای نیز پخش شده که نشان دهنده رفتار بسیار زشت نیروهای امنیتی است.

فیلم نشان می دهد یک دستگاه زره پوش به عمد وارد مراسم سوگواری می شود که بستگان سید علی موسوی که به تازگی وفات یافته است، برگزار کرده بودند و نیروهای آل خلیفه مبادرت به شلیک گاز اشک آور می کنند.

المهدی خاطر نشان کرد: جمعیت الوفاق به عنوان یک گروه سیاسی مراقب اوضاع و هر گونه موارد نقض حقوق بشر، اقدامات امنیتی و سیاسی حکومت آل خلیفه و پاسداری از کرامت مردم بحرین است.

وی افزود: جمعیت الوفاق اسناد نقض حقوق بشر در بحرین را به موسسات حقوقی در داخل و خارج ارایه می دهد تا صدای مردم بحرین به گوش جهانیان رسیده و ظلم آل خلیفه افشا شود چون وضعیت حقوق بشر در بحرین هر روز بدتر می شود.
tt-26-14:11

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها