432 نفر از گروه های مسلح تسلیم ارتش سوریه شدند

432 نفر از گروه های مسلح تسلیم ارتش سوریه شدند
جمعه 9 اسفند 1392 - 11:49

العالم - 432 نفر از اعضای گروه های مسلح در شهرهای "بقین، مضایا و داریا" در استان ریف دمشق خود را به همراه سلاح هایشان تسليم نیروهای دولتی كردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع در مرکز فرماندهی پلیس سوریه به خبرگزاری رسمی این کشور "سانا" گفت: وضعیت ساماندهی 350 فرد مسلح در مناطق "بقین، مضایا و 82 تن دیگر در شهر داریا که در نتیجه تلاشهای کمیته آشتی ملی در این شهرها خود را به همراه اسلحه تسلیم نیروهای دولتی کردند مشخص شده است. آنها تعهد کرده اند که هیچگونه اقدامی علیه امنیت و استقرار کشور نخواهند کرد.

طلال البرازی، استاندار حمص گفت که با برقراری امنیت در این شهر، 50 جوان در حمص قدیم نیز پس از تلاش های مراجع ذی صلاح خود را تسلیم نیروهای دولتی کردند.

البرازی با اشاره به ادامه روند آشتی ملی در سوریه خاطرنشان کرد: این اقدام برای دادن فرصتی دوباره به جوانانی است که به بیراهه رفته و اکنون مایلند به آغوش وطن برگردند و در روند سازندگی و عمران کشورشان مشارکت کنند.

وی تصریح کرد که کارشناسان امور، با بررسی دقیق وضعیت این جوانان، همه تسهیلات ممکن را در اختیار آنها قرار خواهند داد.

استاندار حمص خاطرنشان کرد که جوانان باید با ایستادگی در کنار ملت سوریه، به مقابله با متجاوزان به کشورشان برخیزند.

فرمانده پلیس استان حمص با تاکید بر اهمیت نقش جوانان در سازندگی دوباره کشور، خواستار بازگشت آنها به راه درست و تسلیم خود و سلاح هایشان شد تا بدینگونه به آغوش وطن باز گردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها