گزارش العالم از چگونگی شهادت جوان فلسطینی+فیلم

جمعه 9 اسفند 1392 - 12:12

العالم ـ نیروهای رژیم صهیونیستی با محاصره منزل جوان فلسطینی در منطقه بیرزیت در کرانه باختری، او را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از کرانه باختری رود اردن، اشغالگران با حملات مداوم خمپاره ای خانه این شهید را منهدم کردند تا جاییکه پیکر شهید معتز در زیر آوار قرار گرفت.

خانواده وشحه می گویند که نیروهای اشغالگر با محاصره خانه و بیرون راندن ساکنان آن، پس از دقایقی با آتش خمپاره ای، خانه منهدم کردند.

خواهر شهید وشحه در این باره به شبکه العالم گفت: ما را از خانه بیرون کردند و برای بار دوم و سوم آن را منفجر کردند و هیچ اثری از خانه باقی نگذاشتند.

نظامیان صهیونیست بیش از سه ساعت به عملیات تجسس برای پیداکردن شهید وشحه ادامه دادند تا اینکه با ادعای اینکه وشحه مسلح است وی را هدف قرار دادند.

اشغالگران قصد بازداشت وشحه را نداشتند بلکه کشتن وی را در سر داشتند به طوری که کماندوهای این رژیم در مقابل دیدگان ساکنان بیریزیت که با آنها درگیر شده بودند با شلیک به سر وشحه، وی را اعدام کردند.

عموی شهید وشحه خاطرنشان کرد: نظامیان اسراییلی به هدف کشتن معتز آمده بودند چون این شهید با متجاوزان درگیر نشده بود.

خالده جرار عضو مجلس قانونگذاری فلسطین به شبکه العالم گفت: در سایه چنین وضعیتی باید حمایت از فلسطینیان را افزایش داد و مذاکرات با اشغالگران را متوقف کرد چون آنها همچنان به قتل و کشتار فلسطینیان ادامه می دهند و حتی به زمین، درخت و سنگ این سرزمین نیز رحم نمی کنند.

از زمان از سرگیری مجدد مذاکرات صلح بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از 40 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها