دو رزمناو روسیه به ناوگان مدیترانه پیوستند

دو رزمناو روسیه به ناوگان مدیترانه پیوستند
جمعه 9 اسفند 1392 - 14:21

العالم - یک منبع ستاد کل نیروی دریایی روسیه از پیوستن دو رزمناو بزرگ "کالینینگراد" و"مینسک" وابسته به ناوگان این کشور در دریای بالتیک به ناوگان دریایی دایم در مدیترانه خبر داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت اطلاع رسانی "سوریا الان"، این مقام روسی دیروز (پنجشنبه) در سن پترزبورگ به خبرنگاران گفت: این دو ناو با موفقیت تنگه بوسفر و داردانل را طی کرده و وارد آبهای دریای مدیترانه شدند تا برای اجرای ماموریت خود در منطقه به ناوگان دریایی روسیه ملحق شوند.

وی با اشاره به انجام 30 سفر دریایی ناوهای جنگی روسیه به دریای مدیترانه در سال گذشته میلادی، تصریح کرد که ناو "الکساندر شابالین" وابسته به ناوگان دریایی روسیه در دریای بالتیک شش سفر از مجموع این سفرها را انجام داده است.

این منبع روس، از مجهز بودن دو رزمناو "کالینینگراد" و"مینسک"به نیروهای مبارزه با تروریست وابسته به یگان ذخیره تفنگداران دریایی در ناوگان دریایی بالتیک خبر داد.

روسيه پیش از این، بارها براي جلوگيري از هرگونه مداخله نظامي کشورهاي غربي در سوريه، ناوهاي خود را در سواحل اين کشور در درياي مديترانه مستقر کرده بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها