حمله به مقر جمعیت وفاق بحرین به هدف قتل

حمله به مقر جمعیت وفاق بحرین به هدف قتل
سه شنبه 13 اسفند 1392 - 07:43

عناصر نقابدار پس از حمله به مقر جمعیت وفاق بحرین و وارد کردن خساراتی به وروی آن، با سلاح سرد مردم را تهدید کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر نقابدار دیشب هنگام حمله به مقدر جمعیت وفاق در منطقه "بلاد القدیم" شهر منامه، زنان مراجعه کننده به این مقر را تهدید کرده و مورد اهانت قرار دادند، و تلاش کردند که آنها را مورد ضرب و جرح قرار دهند.
جمعیت وفاق تأکید کرد، مهاجمان قصد به قتل رساندن رهبران و پرسنل جمعیت وفاق را داشتند.
وفاق خاطرنشان کرد، شبه نظامیان با این حمله برنامه ریزی شده و سازمان یافته درصدد قتل و ارتکاب جنایت بودند، و سازمان ملل و جامعه بین المللی و همه جهان در قبال این اقدامات شبه نظامیان مسئول است؛ شبه نظامیانی که از حمایت کامل (دولت) در اجرای طرح ها و نقشه های ویرانگر خود برخوردار هستند و این اقدامات را در راستای تکمیل قتل، سرکوب، تعرض و ظلم سازمان یافته علیه ملت بحرین انجام می دهند.
این جمعیت خاطرنشان کرد: آنچه روی داد، خطرناک است و باید موضعگیری بین المللی روشنی درقبال آن صورت گیرد و برای ملت بحرین و همه جریان های سیاسی و سیاستمداران و نهادهای جامعه مدنی روشن شد که هدف از اقدامات این گروهها و حامیان آنها ویرانی بیشتر و زورگویی، تعدی و تجاوز به همه سرمایه و امکانات و توانمندیهای کشور است.

جمعیت های ملی و دموکراتیک بحرینی با محکوم کردن این اقدام تجاوزکارانه، تأکید کردند که حمله به مقر جمعیت وفاق به قصد قتل صورت گرفت و هنگام این حمله شیخ "حسین الدیهی" معاون دبیرکل وفاق و شماری از رهبران و پرسنل در آنجا حضور داشتند.

پربیننده ترین خبرها