جبهه خلق: جبهه النصره وارد یرموک شده است

جبهه خلق: جبهه النصره وارد یرموک شده است
سه شنبه 13 اسفند 1392 - 12:52

جبهه خلق برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل فاش کرد که گروه مسلح موسوم به جبهه النصره به اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در حومه شهر دمشق پایتخت سوریه نفوذ کرده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جبهه خلق در بیانیه‌ای مطبوعاتی که نسخه‌ای از آن در اختیار شبکه العالم قرار گرفته، آورده است: مقابله با تروریسم جبهه النصره و گروهک های تکفیری در اردوگاه یرموک نیازمند انتفاضه مردمی و موضعگیری قاطعانه گروههای فلسطینی برای نجات دادن این اردوگاه است، که در واقع توسط گروههای مسلح در سوریه به گروگان گرفته شده است.
جبهه خلق خاطرنشان کرد: جبهه النصره با نفوذ دوباره خود به اردوگاه یرموک تلاش‌های مسالمت آمیز برای پایان دادن به درد و رنج این اردوگاه را از بین می برد.
"انور رجا" مسئول اطلاع رسانی جبهه خلق برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل گفت: با تلاش همه جانبه ما و همه گروههای فلسطینی موجود در دمشق و همکاری و هماهنگی با دولت سوریه کار اجرای طرح مسالمت آمیز پایان درد و رنج اردوگاه یرموک را آغاز کردیم و در همین راستا هزاران بسته غذایی بین اهالی این اردوگاه تقسیم شد و بیش از سه هزار بیمار از اردوگاه یرموک برای درمان تخلیه شدند؛ با این حال  باندهای تروریستی جبهه النصره و همتایان تکفیری آن صبح روز یکشنبه بار دیگر به بخش سی ام اردوگاه نفوذ کرده و آن را اشغال کردند.
وی افزود: این تحولات خطرناک تایید می کند که جنگ علیه حق مقدس بازگشت شهروندان فلسطینی به مهین خویش ادامه دارد و این کار از طرف دولت هایی انجام می شود که به همراه اهرم های مزدور خود علیه سوریه جنگ به راه انداخته اند.
انو رجا گفت: همانطوری که روش شده است گروههای مسلح قادر به اجرای تعهدات خود برای اجرای طرح مسالمت آمیز پایان به درد و رنج اردوگاه یرموک نیستند و این امر ایجاب می کند که در سطح مردمی و گروههای فلسطینی تحرک و تکاپو با همه ابزارها برای مقابله با این باندهای تروریست و حامیان آنها  به منظور نجات این اردوگاه انجام شود.

پربیننده ترین خبرها