پاکسازی شورای شهر سامرا پس از حمله تروریست‌ها

پاکسازی شورای شهر سامرا پس از حمله تروریست‌ها
سه شنبه 13 اسفند 1392 - 17:37

نیروهای امنیتی عراقی با ورود به ساختمان شورای شهر "سامرا"، آن را از وجود تروریستها پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات استان سامرا امروز (سه شنبه) اعلام کرد: به دنبال حمله خمپاره ای تروریست های مسلح به ساختمان شورای شهر سامرا و ورود آنها به این ساختمان و اشغال آن، شش تروریست انتحاری که شماری از شهروندان و نیروهای امنیتی را به گروگان گرفته بودند بعد از ظهر امروز خودشان را در داخل ساختمان شورای شهر سامرا در جنوب تکریت منفجر کردند.

سایت "سومریه نیوز" به نقل از منابعی در فرماندهی استان سامرا تأکید کرد؛ در نتیجه این حملات تروریستی سه نفر، از جمله یک نیروی پلیس و یکی از فرماندهان شوراهای بیداری این منطقه کشته و 40 نفر دیگر از جمله معاون رئیس شورای شهر سامرا و یکی دیگر از اعضای آن زخمی شدند.

"عمر محمد" رئیس شورای شهر سامرا اعلام کرد در میان زخمی های این حمله تروریستی سه نفر از اعضای این شورا هستند.

صبح امروز پس از شلیک چند خمپاره به ساختمان شورای شهر سامرا در جنوب تکریت چند تروریست که در ابتدا تعداد آنها چهار نفر تخمین زده شد، به این ساختمان حمله کردند.

منابع بیمارستانی نیز تأکید کردند، در این حمله حداقل 16 نیروی پلیس و هشت شهروند از جمله "عمار احمد" معاون رئیس شورای شهر و یکی دیگر از اعضای شورا زخمی شدند.

در 16 دسامبر نیز حمله مشابه دیگری به ساختمان شورای شهر تکریت صورت گرفت. در حادثه تکریت پلیس توانست گروگان ها را آزاد کند، اما یکی از اعضای شورای شهر و دو نیروی پلیس کشته شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها