ادعای ضد ایرانی صهیونیست‌ها برای توجیه محاصره غزه

ادعای ضد ایرانی صهیونیست‌ها برای توجیه محاصره غزه
چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 17:30

العالم - سخنگوی وزارت کشور دولت حماس، ادعای رژیم صهیونیستی درباره توقیف کشتی حامل سلاح‌های ایرانی در مسیر نوار غزه را "تلاش صهیونیست‌ها برای توجیه محاصره غزه" توصیف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری العالم، "اسلام شهوان" اظهار داشت: ادعای صهیونیست ها در حالی مطرح می شود که برخی سازمان های مردمی در اروپا از تمایل خود به سفر دریایی به غزه با هدف شکستن محاصره این منطقه خبر داده اند.

شهوان در گفت وگویی خبری که متن آن بر روی حساب کاربری وی در"فیس بوک" منتشر شده، فعالان رسانه ای فلسطینی را به نادیده گرفتن ادعای رژیم صهیونیستی درباره کشتی حامل سلاح های ایرانی دعوت؛ و تاکید کرد که دریای سرخ در محاصره و کنترل نیروی دریای رژیم صهیونیستی قرار دارد و هیچ کشتی و شناوری نمی تواند بدون اجازه از این آبراه عبور کند.

پیشتر رادیو رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که نیروی دریایی ارتش اشغالگر، صبح امروز چهارشنبه یک کشتی حامل سلاح را که عازم غزه بود، در دریای سرخ و در 1500 کیلومتری سواحل سرزمین های اشغالی توقیف کرده است.

خبرنگار این رادیو بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد که احتمالا ایران این سلاح ها را برای غزه فرستاده است.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی برای توجیه و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در فلسطین اشغالی، چنین ادعاهای بی اساسی را مطرح می کند.

 

پربیننده ترین خبرها