کنترل ارتش سوریه بر ساختمانهای حومه یبرود + فیلم

جمعه 16 اسفند 1392 - 10:34

قلمون (العالم) - خبرنگار العالم در سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه به عملیات خود در منطقه قلمون در حومه دمشق ادامه می دهد و نیروهای ارتش سوریه شمار دیگری از تپه ها و ساختمان های موسوم به ساختمان های قطری ها و کویتی ها بر فراز این تپه های مشرف بر شهر یبرود را به کنترل خود درآورده اند.

"حسین مرتضی" خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گفت: پیشروی ارتش سوریه در منطقه قلمون همچنان ادامه دارد و ارتش به عملیات ترسیم شده اش برای تشدید محاصره تروریست ها در شهر یبرود با هدف کنترل کامل بر تپه های مشرف این شهر به ویژه "مزارع ریما" ادامه می دهد.

ساختار طبیعی این منطقه از کوهها، صخره ها و استحکامات تشکیل شده است و عملیات ارتش سوریه برای کنترل بر ساختمان هایی که از آنها به عنوان مقر گروهک تروریستی النصره استفاده می شد، آغاز شده است.

حسین مرتضی افزود: تروریست ها از ساختمان موسوم به ساختمان کویتی ها، به عنوان اتاق عملیات استفاده می کردند و در حال حاضر این ساختمان به کنترل ارتش سوریه درآمده و نیروهای آن در حال پیشروی به سوی ساختمان قطریها هستند تا آن را به طور کامل به کنترل خودشان درآورده و از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: درگیری ها در اطراف شهر یبرود در محلات و مناطق نزدیک این شهر ادامه دارد و ارتش سوریه در تلاش است تا با بهره گیری از موقعیت کنترل بر این تپه ها، تروریست های مستقر در این شهر را به طور کامل به محاصره خود دربیاورد و به سوی مرکز شهر پیش روی کند.
MKH-6-23:03

پربیننده ترین خبرها