هلاکت 6 عضو داعش و دستگیری یک سعودی درعراق

هلاکت 6 عضو داعش و دستگیری یک سعودی درعراق
جمعه 16 اسفند 1392 - 12:28

العالم - فرماندهی عملیات بغداد با اعلام هلاکت شش تن از عناصر وابسته به گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در یک عملیات امنیتی در جنوب بغداد، گفت: نیروهای امنیتی در صلاح الدین موفق به دستگیری سه عضو این گروهک از جمله یک سعود شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ "سعد معن"، سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد که نیروهای امنیتی لشگر 23 عراق در عملیات رهگیری شامگاه پنج شنبه موفق شدند در منطقه "اخساف" در جنوب بغداد دستکم شش تروریست عضو گروهک تروریستی داعش را از پای درآورند.

وی افزود: نیروهای پلیس در استان صلاح الدین همچنین یک تروریست سعودی را در منطقه النباع در جنوب غربی تکریت و دو سرکرده داعش را در الدور در شرق تکریت دستگیر کردند.

"رشید فلیح" فرماندهی عملیات الانبار نیز از هلاکت دو عضو گروهک تروریستی داعش و همچنین زخمی شدن دو نفر دیگر در پاکسازی منطقه "الخمسه کیلو" خبر داد.

یگان واکنش سریع وزارت کشور عراق با پشتیبانی نیروهای ارتش این کشور، منطقه الخمسه کیلو در الرمادی مرکز استان الانبار را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.

رشید فیلح همچنین از دستگیری پنج فرد تحت پیگرد در ارتباط با مسائل تروریستی در استان الانبار خبر داد.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: 5 نفر بر اثر انفجار بمب در شهرک صدر بغداد کشته و 24 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در محله الکراده بغداد 5 نفر کشته و 9 نفر دیگر هم زخمی شدند.

این در حالی است که صدای سه انفجار در مناطق البلدیات، الحسینیه و جمیله بغداد نیز شنیده شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها