نقشه صهیونیستها برای اخراج فلسطینی ها از حیفا

نقشه صهیونیستها برای اخراج فلسطینی ها از حیفا
شنبه 17 اسفند 1392 - 10:22

ساکنان محله وادی السیاح در شهر حیفا در سرزمین اشغالی فلسطین در پی تصمیم شهرداری رژیم صهیونیستی برای ساخت بوستان عمومی، در آستانه آوارگی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دو خاندان فلسطینی "ابوعباس و خاندان حجیر با جمعیتی بالغ بر 60 نفر در خانه های فشرده و متراکم در محله وادی السیاح شهر حیفا زندگی می کنند که در امتداد زمین های جبل الکرمل و مشرف به دریای مدیترانه است.

ابوعباس یکی از ساکنان این محله با تاکید بر مالکیت خانه هایشان گفت: ما در این خانه ها به دنیا آمده ایم و قبل از تاسیس رژیم صهیونیستی اینجا بودیم و اسناد ملکیت هم داریم که اگر نداشتیم مدت ها قبل ما را بیرون کرده بودند.

ابوعباس از قصد رژیم صهیونیستی برای بیرون کردن آنها از خانه های اجدادیشان خبر داد و تصریح کرد: ابتدا شرکت "کادیشا" که متعلق به یهودی های تندرو است، سعی کرد که این زمین ها را تصاحب کند تا آن را به مقبره یهودیان اضافه نماید اما سازمان حمایت از محیط زیست مانع آنها شد اما حالا خود این سازمان، قصد دارد با تخریب خانه های ما، در این مکان بوستان عمومی بسازد.

وی خاطرنشان کرد: مقامات رژیم اسرائیل، اجساد یهودیان و محیط زیست را به ما ساکنان عرب این سرزمین ترجیح می دهد و حتی یکی از مسئولان سازمان محیط زیست این رژیم، ما را اشغالگر خوانده و گفته است که چطور به این مکان طبیعی حمله کرده و در آن ساکن شده ایم!

شهرداری رژیم صهیونیستی در شهر حیفا و وزارت امور داخلی و سازمان حمایت از محیط زیست این رژیم از اعضای این دو خاندان فلسطینی خواسته است که فورا خانه های خود را تخلیه کنند تا بعد از تخریب، به بوستان عمومی تبدیل شود و در صورتی که اهالی این منطقه از تخلیه خانه های خود امتناع کنند؛ تا ده سال از هیچ خدماتی برخوردار نخواهند شد و بعد از آن نیز به زور از این منطقه اخراج خواهند شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها