توصیه های روحانی بحرینی به رژیم آل خلیفه

توصیه های روحانی بحرینی به رژیم آل خلیفه
شنبه 17 اسفند 1392 - 13:06

علامه "غریفی" از روحانیون بارز بحرینی به رژیم آل خلیفه توصیه کرد که نباید از حادثه انفجار مشکوک اخیر در روستای "الدیه" برای مجازات گروهی مردم استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علامه "عبدالله غریفی" در سخنانی تصریح کرد: ما حادثه روستای الدیه را محکوم کرده وهمه عاملان آن را مجرم می دانیم، و این امر تنها یک موضعگیری نیست بلکه تکلیفی شرعی است.

وی افزود: ما با هرگونه اقدامات خشونت آمیز در راستای آسیب رساندن به افراد از جمله شهروندان بحرینی مخالفیم.

علامه غریفی خاطرنشان کرد: همه افرادی که برای امنیت کشور اهمیت قائل هستند، این حادثه را محکوم می کنند اما در عین حال رژیم بحرین نیز نباید از این حادثه برای هدف قرار دادن جنبش مسالمت آمیز مردم استفاده و ساکنان روستاها و مناطق مختلف بحرین را به بهانه یافتن افراد مقصر در حادثه، مجازات گروهی می کرد. اگرچه حادثه روستای الدیه زشت و یک ظلم آشکار بود اما اقدام دولت علیه جنبش قانونی مردم و یک طائفه یا ساکنان روستاها و مناطق مختلف بحرین نیز بسیار زشت تر بوده و ظلم بیشتری به شمار می رود.

الغریفی سپس به تبلیغات و گزارش های مغرضانه و یک سویه رسانه های دولتی بحرین علیه یک طایفه معین و معترضان اشاره کرد و گفت: اقدام رسانه ها کاملا تحریک آمیز، برنامه ریزی شده و مملو از الفاظ زشت است. این اقدام غیر قانونی است و نتایج زیانبار و تخریب کننده ای به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کشور بحرین در شرایط فعلی به تدبیر، تعقل و سخنان محبت آمیز نیازمند است و جایی برای سخنان بیهوده، تنفرآمیز و تفرقه افکنانه نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها