کمک امارت به وزیر دفاع مصر در ساخت مسکن انبوه

کمک امارت به وزیر دفاع مصر در ساخت مسکن انبوه
يکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:20

العالم - "عبدالفتاح السیسی" وزیر دفاع مصر، در چارچوب طرحی پنج ساله، ساخت یک میلیون واحد مسکونی را با همکاری شرکت اماراتی "عربتک" آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، السیسی درچارچوب اجرای این طرح که "برای جوانان مصر" نام گرفته است، با "حسن عبدالله سمیک" مدیر اجرایی شرکت عربتک که از بزرگ ترین شرکت های ساخت و ساز و توسعه املاک در عرصه جهانی است، دیدار کرد.

سمیک در این دیدار، درباره تدابیر اجرای طرح، نشست های برگزار شده میان شرکت و نیروهای مسلح مصر به منظور تعیین موقعیت پروژه، ساز و کار قانونی، سرمایه گذاری و برنامه زمانی اجرا گزارش کرد.

وی مدعی شد که هدف از اجرای این پروژه توسعه اقتصادی و اجتماعی مصر از طریق ساخت یک میلیون مسکن برای شهروندان کم درآمد و ایجاد فرصت شغلی برای بیش از یک میلیون مصری است.

السیسی در این دیدار، بر ضرورت مدنظر داشتن استانداردهای بین المللی در زمینه فضای سبز، عبادتگاه، مراکز آموزشی، تفریحی، تجاری، بهداشتی و توقفگاه خودرو در طرح یک میلیون مسکن تاکید کرد.

وی همچنین از امارات، به سبب کمک به ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد مصر تجلیل و قدردانی کرد.

مقام های اجرایی مصر در باره نحوه دخالت السیسی در این پروژه عظیم و منابع تامین اعتبار و رقم هزینه های آن تاکنون اظهار نظر نکرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها