حمله موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی از نوار غزه

حمله موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی از نوار غزه
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 14:52

گروه های فلسطینی در پاسخ به شهادت سه تن از نیروهای گردان های قدس (شاخه نظامی حماس) با سه فروند موشک، جنوب سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در پی حمله موشکی نیروهای فلسطینی به شهرک "سدیروت" در جنوب سرزمین های اشغالی، نیروهای رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش در آمدند.
امروز 3 فروند موشک از شمال نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد که یکی از آنها نزدیک دیوار حائل در اراضی اشغالی فلسطین منفجر شد اما خسارتی به بار نیاورد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرنوت در سایت خود نوشت یک موشک فلسطینی از نوار غزه شلیک و در نزدیکی شهرک "سدیروت" منفجر شد که خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ارتش این رژیم امشب نیروهای خود را در نواحی مرزی با نوار غزه به حالت آماده باش در می آورد تا با افزایش حملات فلسطینی ها که در پاسخ به شهادت 3 تن از نیروهای گردانهای القدس (شاخه نظامی حماس) شدت گرفته است، مقابله کند.
ارتش رژیم صهیونیستی از مسئولان سامانه های گنبد آهنین (موشک های دفاع هوایی) خواسته است تحولات جبهه جنوب یعنی نوار غزه را زیر نظر بگیرند و برای حملات موشکی احتمالی آماده باشند.

پربیننده ترین خبرها