واکنش مردم کریمه به آرم نازی‌ها در تبلیغات همه‌پرسی + عکس

واکنش مردم کریمه به آرم نازی‌ها در تبلیغات همه‌پرسی + عکس
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 22:55

العالم - روز گذشته پوسترهای تبلیغات همه‌پرسی درباره آینده کریمه در خیابان‌های شهر "سواستوپل" در منطقه شبهه جزیره کریمه در اوکراین نصب شد و برخی از اهالی منطقه دیدگاه خود را در این خصوص بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، مقامات این منطقه، شهروندان را به شرکت در این همه پرسی تشویق می کنند و در یکی از این بنرهای تبلیغاتی از مردم خواسته شده که برای تعیین سرنوشت کریمه، یکی از دو گزینه ای را که بر روی یکی پرچم روسیه و بر روی دیگری "صلیب شکسته" نقش بسته، انتخاب کنند.

 یکی از ساکنان شهر سفاستوپل درباره این پوستر گفت: با دیدن نماد حزب نازی (صلیب شکسته) بر روی پوسترهای همه پرسی تعجب نکرده است.

یکی دیگر از اهالی این منطقه نیز گفت: مهم ترین پیام این پوسترها این است که ما نباید وارد فاشیسم شویم، زیرا سرزمین ما سرزمینی باشکوه است و ما می بینیم که در "کی یف" پایتخت اوکراین چه می گذرد و کسی که در آنجا قدرت را به دست گرفته، در صدد ضمیمه کردن سرزمین ماست و این اتفاق نباید بیفتد.

شهروند دیگری به نام "ایوان کومیلوف" نیز خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که اهالی سواستوپل، رویداد اخیر اوکراین را کودتای نظامی می دانند و حاضرند با فاشیست های حاکم بر کی یف بجنگند.

روسیه که یکی از طرف های درگیر در بحران اوکراین است، مقامات جدید "کی یف" را به رسمیت نمی شناسد و آنها را قوم گراهای افراطی مرتبط با نازی ها می داند.

قرار است اهالی کریمه 16 ماه مارس جاری برای تعیین سرنوشت این منطقه در یک همه پرسی شرکت کنند. کی یف و غرب این همه پرسی را به رسمیت نمی شناسند. اهالی کریمه باید بین محلق شدن به روسیه و تابعیت اوکراین یکی را انتخاب کنند.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها