خشم نتانیاهو از سفر اشتون به تهران

خشم نتانیاهو از سفر اشتون به تهران
پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 - 13:53

العالم- سفر مسؤول سیاست‌ خارجی اتحادیه اروپا به تهران، مقامات صهیونیست و در رأس آنها نتانیاهو را به خشم آورده است.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری العالم، "اودی سیگل" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی به داستان ساختگی توقیف کشتی ایرانی حامل اسلحه اشاره کرد و گفت: شناسایی محموله اسلحه در کشتی "کلوز سی" بر دیپلماسی لبخندها در ایران تاثیر نداشت و غربیها در مقابل به این دیپلماسی پاسخ می دهند.

وی افزود: سفر بی سابقه کاترین اشتون مسؤول سیاستهای خارجی اتحادیه اروپا خشم نتانیاهو را برانگیخت. از نظر اسرائیلی ها ایران درحال مانور دادن است. جامعه جهانی می بایست از این قبیل رفتارهای ایران مطلع باشد، اما مشکل اینجاست که جامعه جهانی به این تحلیل نرسیده است و حضور اشتون در تهران این مسأله را ثابت می کند.

وی گفت: نتانیاهو جلسه دولت را با اظهارات تهاجمی علیه اشتون آغاز کرد و خطاب به وی گفت: "از ایرانی ها سؤال کن چرا به غزه اسلحه قاچاق می کنند".

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات نتانیاهو را در این باره پخش کرد. نتانیاهو گفت: "از خانم اشتون که در ایران به سر می برد می پرسم، آیا از میزبانانش در تهران، درباره قاچاق محموله اسلحه به گروه های تروریستی سؤال کرده است؟ و اگر دراین باره سؤال نکرده است علت چیست؟
 

پربیننده ترین خبرها