سخنگوی جهاد اسلامی:

پیام مقاومت به صهیونیست‌ها در روزهای اخیر

پیام مقاومت به صهیونیست‌ها در روزهای اخیر
جمعه 23 اسفند 1392 - 11:19

غزه (العالم)- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی حاوی پیامی به مقامات این رژیم است و شواهد نشان می دهد که آنها این پیام را دریافت کرده اند.

"داود شهاب" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار العالم در غزه با اشاره به این که هم اکنون توپ در زمین سران رژیم صهیونیستی است، افزود: مقاومت اسلامی اکنون همه تحرکات اشغالگران را رصد می کند و ما این پیغام را به طرف مصری ابلاغ کرده ایم که در صورت ارتکاب حملات و تجاوزهای جدید از سوی متجاوزان صهیونیست، گردان های مقاومت قاطعانه به آن پاسخ خواهند داد.

سخنگوی جهاد اسلامی با اشاره به تداوم اقدامات خصمانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: مقاومت فلسطین نمی تواند در برابر این جنایت ها سکوت کند.

 شهاب تاکید کرد: اقدامات جهاد اسلامی همواره برای دفاع از ملت فلسطین و مقاومت صورت می گیرد.

گردان های قدس شاخه جهاد اسلامی در سه روز گذشته و در پاسخ به تجاوزهای هواپیماهای رژیم صهیونیستی به غزه که منجر به شهادت 6 فلسطینی شد، با 130 فروند موشک پاسخ سختی به رژیم صهیونیستی دادند.

"وجیه ابوظریفه" کارشناس مسایل منطقه نیز در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از بدو آتش بس در سال 2012 دریافته بود که فلسطینی ها و گروه های مقاومت به توافقنامه آتش بس پایبند هستند و صهیونیست ها تلاش می کند که گردان های مقاومت فلسطینی را بعنوان تجاوزگر معرفی کند تا فرصت تجاوز مجدد به فلسطین را بیابند.

وی با تاکید بر اینکه گردان های مقاومت به حملات موشکی علیه پایگاههای موشکی اشغالگران ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: این گردانها به آتش بس یک جانبه پایبند نخواهد بود و این پایبندی باید از سوی صهیونیست ها نیز رعایت شود.

 "طلال ابو ظریفه" عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز به خبرنگار شبکه العالم گفت: گردان های مقاومت به آتش بس پایبندند ولی معتقدند که در صورت نقض آن از سوی متجاوزان صهیونیست، اقدام آنها را کوبنده و قاطع پاسخ گویند.
وی تاکید کرد: صهیونیست ها باید بدانند که آتش بس در برابر آتش بس و نقض در برابر نقض خواهد بود.

رژیم صهیونیستی از سال تشکیل نامشروع آن در سال 1948 با توجه به خوی تجاوزکارانه و جنایت بار خود، قتل و جنایت را سرلوحه اقدامات خود در سرزمین های اشغالی قرار داده است ولی در مقابل ملت فلسطین و گروه های مبارز نیز همواره و در حد توان خود با اقدامات این رژیم مقابله کرده اند.

 

پربیننده ترین خبرها