هلاکت "وزیر امور داخلی" داعش در عراق

هلاکت
جمعه 23 اسفند 1392 - 12:49

وزارت کشور عراق از هلاکت یکی از اعضای سعودی گروه "داعش" خبر داد. این وزارتخانه تأکید کرد که این تروریست "وزیر امور داخلی" این گروه تروریستی بود.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت کشور عراق از هلاکت یکی از سرکرده های گروه موسوم به «دولت اسلامی در عراق و شام» (داعش) در استان صلاح الدین خبر داد و اعلام کرد این فرد تبعه عربستان سعودی بود و به عنوان «وزیر امور داخلی» این گروه تروریستی شناخته می شد.
بر اساس بیانیه وزارت کشور عراق،  این فرد "ابو عمر السامرائی" نام داشت و در صحرای بین استان صلاح الدین و الانبار به هلاکت رسید.
وزارت کشور عراق همچنین اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق توانستند طراح اصلی حملات تروریستی و مسئول مستقیم  گروهک های زیرمجموعه "داعش" را در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند.
این وزارتخانه افزود: این تروریست با نام "کمال العنزی" تبعه عربستان سعودی بود که سال 2005 وارد عراق شده بود. او در حال تردد در شمال بغداد و استان های صلاح الدین و الانبار و مسئول اجرای بیش از 130 عملیات بود.

وزارت کشور عراق همچنین از عملیات موفقیت آمیز نیروهای امنیتی عراق و به هلاکت رسیدن 25 عنصر تروریست از جمله دو تن از سرکرده های گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد، تیپ یک واکنش سریع ارتش عراق در عملیاتی در استان الانبار توانست 25 فرد تروریست را در مناطق «شهرک صنعتی»، «المقالع»، «الکرمه» در استان الانبار به هلاکت برساند و یک خودروی حامل سلاح را نیز منهدم کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها