آتش بس شکننده در یمن شکسته شد

آتش بس شکننده در یمن شکسته شد
جمعه 23 اسفند 1392 - 20:08

العالم - نیروهای گردان علی محسن الاحمر، فرمانده سابق ارتش یمن، با زیر پا گذاشتن بندهای توافقنامه آتش بس، با جنبش حوثی انصارالله وارد درگیری و جنگ شدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش حوثی "انصار الله" با انتقاد از پایبند نبودن "علی محسن الاحمر" و حزب الاصلاح به تعهدات آتش بس، هشدار داد که این گروه، به دنبال گرفتار کردن ارتش یمن در جنگ داخلی است.
جنبش حوثی انصار الله با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که علی محسن الاحمر و حزب الاصلاح، اوضاع منطقه "همدان" را به حد انفجار رسانده اند.
"محمد ناصر البخیتی" سخنگوی جنبش انصار الله تاکید کرد، علت درگیری دوطرف، پایبند نبودن نیروهای گردان علی محسن الاحمر به بندهای توافقنامه آتش بس و عقب نشینی نکردن از روستای بیت انعم بود.
وی در پستی که بر روی صفحه خود در فیس بوک درج کرده است، افزود: عناصر یکی از گردان های الاحمر، با حمله به شماری از نیروهای جنبش انصار الله، اوضاع را به حد انفجار رساندند. آن ها به دنبال آن هستند که پای ارتش را به این درگیری باز کنند.
شهر عمران، در آستانه برگزاری تظاهراتی که تاکنون چندین بار موعد برگزاری آن به تعویق افتاده است، امروز عرصه استقرار بی سابقه نیروهای نظامی بود، به طوری که نفربرها در جای جای شهر مشاهده می شود و سربازان، با لباس شخصی در مناطق مسکونی به تردد می کنند از سوی دیگر زره پوش های نظامی نیز در این شهر مستقر شده و جاده آسفالته این شهر، با استفاده از خاکریز مسدود شده است.
26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها