حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه حزب الله در شبعا

حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه حزب الله در شبعا
جمعه 23 اسفند 1392 - 22:33

العالم - به دنبال ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر این که حزب الله لبنان عامل انفجار بمب در مسیر گشتی این رژیم در مزارع شبعا است، رسانه های این رژیم از حمله به پایگاه حزب الله در این منطقه خبر دادند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی واللا رژیم صهیونیستی اعلام کرد که زره پوش های این رژیم به پایگاه حزب الله در منطقه مزارع شبعا حمله کردند.
پس از حادثه انفجار بمب در مسیر گشتی های رژیم صهیونیستی در مرز لبنان شبکه ده تلویزیون این رژیم مدعی شد حزب الله لبنان عامل انفجار این بمب است.

شبکه تلویزیونی المنار امروز در خبری فوری به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونت اعلام کرد: بر اثر انفجار یک بمب در مزر لبنان سه سرباز اسراییلی مجروح شدند.

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز خاطرنشان کرد که سه سرباز اسراییلی که بر اثر انفجار در مسیر خودروشان در مزارع شبعا زخمی شدند، به بیمارستان منتقل شده اند.

یاد آور می شود که رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به دنبال حمله هوایی به نوار غزه و به شهادت رساندن سه تن از نیروهای "گردان های قدس"، شاخه نظامی جنبش "جهاد اسلامی" فلسطین، از سوی گروه های مقاومت فلسطین مورد حملات تلافی جویانه موشکی و خمپاره ای متعدد قرار گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها