ضربه های سنگین ارتش سوریه به تروریستها در حلب

ضربه های سنگین ارتش سوریه به تروریستها در حلب
يکشنبه 25 اسفند 1392 - 19:01

نیروهای ارتش سوریه در درگیری با تروریست‌های مسلح در حومه حلب، ضربه‌های سنگینی را به آنها وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: یگانهایی از ارتش سوریه، با حمله چند گروه تروریستی از منطقه کرم میسر به برج الزعرور و منطقه راهب در حومه حلب مقابله کردند، و شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده و تعداد دیگری را نیز زخمی کردند.
این منبع همچنین گفت؛ یگانهایی از ارتش به محل تجمع تروریستها و مخفیگاه های آنها در اطراف زندان مرکزی حلب و محله های رسم العبود، عربید، کویرس، بریج، اردوگاه حندرات، کفر الصغیر، مسلمیه، فافین، انصاری، هنانو، الشعار، السکن الشبابی در معصرانیه، اطراف مسجد جامع و شهرک صنعتی در حلب و حومه آن یورش بردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رسانده و مقادیری از تجهیزات آنان را منهدم کردند.
همچنین یگانهایی از ارتش سوریه شماری از تروریستها را در مناطق رستن، دارالکبیره، سلام غربی، سلام شرقی و عرشونه در حومه حمص هدف قرار دادند.
این منبع گفت یگانی از نیروهای ارتش، تلاشهای یک گروه تروریستی برای حمله به یکی ازمواضع نظامی در مناطق ملوک و کراج الدرویش را در حومه حمص خنثی کردند و که در جریان آن، شماری از تروریستها  کشته شدند.
یک منبع در استان حمص نیز گفت که 15 فرد مسلح نیز در محله های قدیمی این شهر خود را تسلیم نیروهای ارتش کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها