افشای کمک 4 نماینده بحرینی به تروریستها در سوریه

افشای کمک 4 نماینده بحرینی به تروریستها در سوریه
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 10:06

تروریست تونسی که به تازگی از سوریه بازگشته است، اذعان کرد که 4 نماینده پارلمان بحرین به عناصر گروه تروریستی "صقور شام" کمک مالی می کنند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابوقصی" در مصاحبه ای تلویزیونی در تونس گفت: 4 نماینده پارلمان بحرین از جمله عادل المعاوده و عبدالمجید (عبدالحلیم ) مراد ماهانه هزار دلار به هر کدام از نیروهای گروه تروریستی " صقور شام " می پردازند، و "ولید الطبطبائی " نماینده پارلمان کویت نیز در امر رساندن مبالغ مالی به دست صقور شام فعالیت می کند .
ابوقصی اظهار داشت که غیر از این چند نماینده پارلمان بحرین، بقیه نمایندگانی را که به حمایت از تروریست‌ها در سوریه می‌پردازند، نمی شناسد.
ابوقصی افزود: عادل المعاوده به ابوعیسی یکی از فرماندهان "صقور شام" گفت که هر یک از اعضای این گروه ماهانه هزار دلار دریافت خواهد کرد .
ابوقصی اعلام کرد که برخی از نمایندگان پارلمان بحرین اموالی کلان را برای خرید اسلحه و ساخت بمب و دیگر مهمات جنگی به گروه های تروریستی اختصاص داده اند .
این تبعه تونسی از سلفی بودن همه نمایندگانِ حامی تروریست های فعال در سوریه خبر داد و گفت: افراد دیگری در بحرین بغیر از نمایندگان پارلمان این کشور از گروه های مسلح فعال در سوریه حمایت می کنند، که من آنها را نمی شناسم .
ابوقصی اظهار داشت: پول ها به بانک های ترکیه فرستاده می شد و چون مرزهای ترکیه باز بود و مرزبان ها ما را بازداشت نمی کردند، ما از سوریه به ترکیه می رفتیم و پول خود را از بانک ها برمی داشتیم و در ترکیه خرج می کردیم یا به کشورمان می فرستادیم.
ابوقصی خاطرنشان کرد: ولید الطبطبائی نماینده پارلمان کویت نیز از گروه های مسلح حمایت می کند و بارها با فرماندهان گروه های مسلح دیدار و سلاح هایی را به آنها اعطا کرد و فرماندهان این گروه ها تاکنون اموال کلانی را دریافت کرده اند .
ابوقصی از مشارکت خود در درگیری های جسر الشغور ، الزاویه و باب عمر خبر داد  و افزود: دستوری از ترکیه دریافت کردیم که باید مناطق استان حمص (غرب) را حفظ کنیم و نگذاریم ارتش بشار اسد (رئیس جمهوری سوریه) مناطق حمص را به کنترل خود دربیاورد زیرا این مناطق به علت اینکه محل توزیع اسلحه هستند ، از اهمیت راهبردی زیادی برخوردارند .

پربیننده ترین خبرها