"جبهه النصره": یبرود را فروختند !

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 14:11

گروه موسوم به "جبهه النصره" در سوریه مدعی شد که دیگر گروه‌های تروریستی شهر یبرود را فروخته و یا آن را مجانی تحویل داده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالله شامی" سخنگوی گروه تروریستی "جبهه النصره"  مدعی شد: "تلاش کردیم که نیروهای گروه‌های مختلف را در یبرود حفظ کنیم، ولی تلاش ما بی فایده بود ".
عبدالله شامی افزود؛ هنگامی که بلندهای نزدیک شهر یبرود به دست ارتش (سوریه) افتاد، همه گروه‌های مسلح اصلی از این شهر فرار کردند، و فقط تعداد کمی در آن ماندند.
وی خاطرنشان کرد که گروه‌های مسلح برای توجیه فرار خود اعلام کردند که یبرود سقوط کرده است، ولی با این حال "ابومالک" تلاش کرد تا گروه‌های مسلح را به بازگشت به یبرود ترغیب کند.
سخنگوی گروه تروریستی جبهه النصره ادعا کرد: "برخی از گروه ها به یبرود بازگشتند و یکی از این گروه‌ها مسئول حفاظت از بلندیهای استراتژیک مار مارون شد، ولی ناگهان ارتش بدون آنکه با هیچ مقاومتی مواجه شود، این بلندی‌ها را تحت کنترل خود درآورد."
عبدالله شامی اعلام کرد؛ فرماندهان گروه‌های مسلح چندی پیش در نشستی مشترک تصمیم به عقب نشینی از یبرود و تسلیم کردن آن به ارتش گرفتند و فقط جبهه النصره و یکی دو تا از گروه‌های مسلح تا ظهر در یبرود باقی ماندند تا دیگر گروه‌های مسلح را به این شهر بازگردانند ولی تلاشها بی فایده بود.

پربیننده ترین خبرها