کشف کارگاه بمب سازی در شهر "رأس العین" + فیلم

جمعه 1 فروردين 1393 - 11:59

نیروهای ارتش سوریه، در شهر "رأس العین" که به تازگی از وجود گروه‌های تروریستی پاکسازی شده است، کارگاهی را کشف کردند که در آن خودروها را بمبگذاری می‌کردند.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه که نیروهای ارتش را در این عملیات همراهی کرده، از شهر "رأس العین" گزارش داد: رأس العین نزدیک شهر "یبرود" و در منطقه مهم و راهبردی "قلمون" قرار دارد؛  نیروهای ارتش سوریه این شهر را کاملا از وجود گروه‌های مسلح پاکسازی کرده‌اند.
وی افزود: نیروهای ارتش سویه کارگاه بسیار بزرگی را یافتند که در آن خودروها را بمبگذاری می کردند.
حسین مرتضی تأکید کرد در این کارگاه چندین خودرو وجود دارد که پلاک آنها نشان می‌دهد، این خودروها از لبنان به سوریه آورده شده اند.
حسین مرتضی با اشاره به مقادیر بسیار زیاد بمب و مواد منفجره در کارگاه خاطرنشان کرد: این مکان به معنای کامل کلمه یک کارگاه بمب سازی است.
مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه خاطرنشان کرد: پاکسازی کامل شهر رأس العین به معنای تنگ تر شدن محاصره دیگر شهرهای باقیمانده در منطقه قلمون به ویژه شهر "رنکوس" است.
حسین مرتضی گفت: اهالی شهر رأس العین با وجود تهدیدهای تروریستها خانه و محل زندگی خود را ترک نکردند؛ شادمانی از دیدن نیروهای ارتش سوریه در چهره‌های آنان موج می زد.
یکی از شهروندان به حسین مرتضی گفت: عناصر مسلح همواره درحال ارعاب مردم بودند.  
یکی از بانوان این شهر اظهار داشت: خداوند یار و پشتیبان ارتش باشد. خدا سربازان ارتش را حفظ کند.
حسین مرتضی گفت: نیروهای ارتش پیشروی خود را به سوی شهرهای "رأس المعره" و "فلیطه" آغاز کرده‌اند تا خود را سرانجام به "رنکوس" برسانند؛ و به وجود تروریستها در منطقه قلمون به صورت کامل پایان دهند.

پربیننده ترین خبرها