تروریستی که دختر خردسالش را به سوریه برد

تروریستی که دختر خردسالش را به سوریه برد
يکشنبه 3 فروردين 1393 - 09:38

یک زن فرانسوی از مسئولان این کشور خواست پرونده دختر 23 ماهه‌اش که همسر وی هنگام رفتن به سوریه برای جنگ او را باخودش برده است، به عنوان یک گروگانگیری تلقی کنند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "مریم رحیم" در جمع خبرنگاران در شهر "لیون" فرانسه با اندوه و غم فراوان گفت: "از دولت فرانسه می خواهم آسیه را که 23 ماه دارد، به عنوان کوچکترین گروگان فرانسوی بدانند؛ زیرا این دختر اکنون واقعا گروگان گرفته شده است. "
این مادر افزود: "می‌خواهم او هم مانند روزنامه نگاران و یا علمای دین که به گروگان گرفته شده اند، باشد."
این زن 25 ساله با اشاره به آغاز فرایند طلاق از همسرش، تأکید کرد؛ اطمینان دارد همسرش که حکم بازداشت بین المللی او صادر شده، در سوریه است.
خبرگزاری فرانسه به نقل از این زن نوشت؛ آخرین تماس در ژانویه گذشته از تلفنی در سوریه انجام شد. و همسرش به او گفت که نمی خواهد "آسیه" را به فرانسه باز گرداند و ترجیح می دهد که این دختر خردسال در سوریه کشته شود.
وی ادامه داد: "هنگامی که مسئولان (فرانسه) می دانند که او در سوریه است. چرا به این موضوع در برابر 66 میلیون فرانسوی اذعان نمی کنند؟".
"مریم رحیم" خاطرنشان کرد: "من دخترم را می‌خواهم؛ او فرانسوی است و من از مسئولان ارشد فرانسوی می خواهم که برای این مسأله وارد عمل شوند؛ در این مسأله هر لحظه هم ارزشمند است."
بر اساس این گزارش، این فرد در 14 اکتبر 2013 بر خلاف همیشه به خانه باز نگشت. و به همراه دخترش از طریق ترکیه به سوریه رفت و در آنجا با همسرش تماس گرفت و از او خواست که به آنها ملحق شود.
وی در تماسهای تلفنی گفت که برای پیوستن به گروه تروریستی "جبهه النصره" به سوریه می رود.
 

پربیننده ترین خبرها