زندانیان بحرینی در راهروها می‌خوابند!

زندانیان بحرینی در راهروها می‌خوابند!
دوشنبه 4 فروردين 1393 - 14:33

رژیم بحرین از فوریه سال 2011 میلادی، سیاست زندانی کردن معترضان و مخالفان را در دستور کار خود قرار داده به گونه‌ای که اکنون زندان‌های این رژیم مملو از مخالفان سیاسی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، معترضان و مخالفان سیاسیِ زندانی در زندان "جَو"ّ در جنوب شرقی بحرین اعلام کردند که به علت پُربودن زندان، مجبور شده اند تا در راهروها بخوابند.

بازداشت و محاکمه مخالفان رژیم حاکم آل خلیفه بحرین بیش از پیش ادامه دارد و همین امر باعث پُرشدن بی سابقه زندان ها از مخالفان سیاسی شده است.

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد: عوامل رژیم حاکم از فوریه 2011 میلادی که اعتراضات مردمی آغاز شد ، به بازداشت مخالفان می پردازند.

فعالان مدنی و حقوق بشر در بحرین نیز اعلام کرده اند که بیش از چهار هزار نفر از مخالفان در زندان های رژیم آل خلیفه نگهداری می شوند.

هادی الموسوی مسئول بخش آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت وفاق بحرین در فوریه 2014 میلادی اعلام کرد: زندانیان سیاسی در شرایط نامناسب و سختی به سر می برند و بازرس کل و مرکز ملی حقوق بشر وابسته به دول بحرین از اوضاع زندانیان سیاسی مطلع هستند اما واکنشی نشان نمی دهند.

بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز مردم برای دستیابی به آزادی است که با سرکوبگری رژیم مواجه شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها