پیام‌شفاهی رئیس‌جمهور ارمنستان به بشار اسد چه بود؟

پیام‌شفاهی رئیس‌جمهور ارمنستان به بشار اسد چه بود؟
پنج‌شنبه 7 فروردين 1393 - 19:56

شماری از نمایندگان پارلمان ارمنستان در دیدار با رئیس جمهور سوریه، پیام شفاهی رئیس جمهور خود را به "بشار اسد" منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اعضای هیأت پارلمانی ارمنستان به ریاست "ساموئل فارمانیان" - از نمایندگان این پارلمان - روز پنج شنبه با "بشار اسد" دیدار کردند.
اعضای این هیأت در این دیدار پیام شفاهی "سرژ سرکیسیان" رئیس جمهور ارمنستان را به "بشار اسد" منتقل کردند. سرکیسیان در این پیام حملات تروریستها با پشتیبانی ترکیه به شهر مرزی "کسب" در "حومه لاذقیه" را محکوم کرد.
وی همچنین از تلاش‌های دولت سوریه برای حمایت از همه شهروندان سوری قدردانی کرد.
بشار اسد هم با قدردانی از مواضع رئیس جمهور ارمنستان و حمایت وی از ثبات سوریه؛ درباره خطرات تروریسم و تفکرات افراطی که از سوی غرب و بعضی کشورهای منطقه حمایت می‌شوند، هشدار داد.
رئیس جمهور سوریه هشدار داد که این تفکرات افراطی، یکپارچگی منطقه را تهدید می کند؛ منطقه‌ای که وجود فرهنگهای متعدد ویژگی تاریخی آن است.
بشار اسد بر اهمیت نقش نمایندگان پارلمانها در توضیح این خطرات در تریبون‌های بین المللی، و یکپارچه کردن تلاشها برای مقابله با این خطرات تأکید کرد.
اعضای هیأت پارلمانی ارمنستان نیز با اعلام حمایت کامل از تلاشهای دولت سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات به سوریه، و همچنین بازگشت آوارگان شهر مرزی "کسب" و دیگر مناطق سوریه به خانه‌های خود، ابراز اطمینان کردند که سوریه به عنوان الگوی همزیستی مشترک و یکپارچگی ملی باقی خواهد ماند.
اعضای هیأت پارلمانی ارمنستان علاوه بر رئیس جمهور سوریه، با چند تن دیگر از مسئولان این کشور نیز دیدار و گفتگو کردند.

پربیننده ترین خبرها