حزب الله لبنان: حمله عرسال کار تکفیری‌ها بود

حزب الله لبنان: حمله عرسال کار تکفیری‌ها بود
يکشنبه 10 فروردين 1393 - 08:31

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، حمله تروریستی به یک مرکز ایست و بازرسی ارتش در منطقه عرسال در شرق این کشور را محکوم کرد و آن را یک شیوه تروریستی تکفیری دانست.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دراین بیانیه که نسخه‌ای از آن برای شبکه العالم ارسال شده، آمده است: این حمله یک جنایت جدید است که به پرونده سنگین جنایات تروریست های تکفیری به مراکز ایست و بازرسی ارتش در شهر عرسال افزوده می‌شود.
حزب الله لبنان با اشاره به کشته و یا زخمی شدن شماری از نظامیان لبنانی در حمله روز شنبه به مرکز ایست و بازرسی در شهر عرسال اظهار داشت: این نظامیان ماموریت ملی بزرگی را در محافظت از کشور و شهروندان در راستای اجرای دستورات فرماندهان خود برای مبارزه با تروریسم تکفیری، و جلوگیری گسترش و تهدید آن برای لبنان و لبنانی ها برعهده دارند.
حزب الله افزود: بی شک رویکرد تروریستی و تکفیری و انفجارهای لبنان ثابت کرده است، که بدون استثنا دشمن همگان است زیرا رویکردی خونین و ویرانگر به شمار می رود که برپایه تعصب کورکورانه و ذهنیت حذف و کنار زدن و قربانی کردن دیگران بنا نهاده شده است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حزب الله جنایت حمله به مرکز ایست و بازرسی ارتش در شهر عرسال را محکوم می کند و آن را اقدامی علیه همه کشور و لبنانی ها از هر طایفه یا گرایشی می داند لذا از همگان دعوت می کند که هوشیارتر باشند و مسئولیت های خود را در حمایت از ارتش لبنان ایفا کنند.
حزب الله همچنین با تمجید از جانفشانی‌های ارزشمند ارتش لبنان، به ارتش و خانواده‌های شهدای آن تسلیت گفت و شفای هرچه سریعتر مجروحان را از خداوند خواستار شد.
حزب الله در این بیانیه همچنین از مراجع ذیربط خواست تا بیشترین تلاش خود را برای مقابله با تروریست ها و مجازات آنها بکار بندند.

پربیننده ترین خبرها