مجلس ترحیم برای تروریست سعودی

مجلس ترحیم برای تروریست سعودی
يکشنبه 10 فروردين 1393 - 13:07

یک خانواده عربستانی اهل منطقه "احساء" با انتشار اعلامیه‌ای از برگزاری مجلس ترحیم برای فرزندشان خبر دادند که در شهر "کسب" سوریه نزدیک مرز ترکیه به هلاکت رسیده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، انتشار این اعلامیه در حالی است که به تازگی خبرهایی درباره به هلاکت رسیدن گروهی از تروریست های سعودی اهل "احساء" در سوریه بر روی خروجی برخی خبرگزاری ها قرار گرفته است.
"نبیل الملا" پدر این تروریست با انتشار اعلامیه‌ای، هلاکت فرزندش در سوریه را تأیید کرد و گفت که مجلس ترحیم او روز یکشنبه برگزار می شود.
یکی از افراد نزدیک به "عزام" نیز آخرین گفت وگوها میان آن دو را قبل از رفتن عزام برای شرکت در نبرد "کسب" در تویتر منتشر کرد که در آن آمده است: "برای شرکت در نبرد کسب انتخاب شدم و به اذن خدا امروز عصر عازم خواهیم شد."
شهر کسب که در حومه لاذقیه و نزدیک مرز ترکیه قرار دارد، هفته گذشته صحنه درگیری های شدید میان ارتش سوریه و عناصر مسلح با پشتیبانی ارتش و توپخانه ترکیه بود.
توپخانه ترکیه بارها مواضع ارتش سوریه را در شهر کسب و اطراف آن هدف قرار دادند. ارتش ترکیه همچنین یک جنگنده سوری را در داخل حریم هوایی سوریه هدف قرار داد و سرنگون کرد.

پربیننده ترین خبرها