فرار تروریست ها از اطراف لاذقیه به ترکیه

فرار تروریست ها از اطراف لاذقیه به ترکیه
يکشنبه 10 فروردين 1393 - 18:38

(دمشق) خبرنگار العالم در سوریه با اشاره به ادامه عملیات ارتش این کشور در منطقه راهبردی قلمون از وجود تروریست های مسلح، تأکید کرد تروریست های مسلح از بیم آتش ارتش سوریه از حومه لاذقیه به ترکیه فرار می کنند.

"مازن سلمو" روز یکشنبه گزارش داد: به دنبال کنترل ارتش سوریه بر شهرهای "فلیطه" و "رأس المعره" در حومه دمشق، عملیات پاکسازی این مناطق همچنان ادامه دارد و ارتش چندین بمب کار گذاشته شده توسط تروریست ها در اطراف مسیرها و ساختمان های مسکونی در این منطقه را خنثی کرد.
خبرنگار العالم افزود: در این درگیری ها، دهها تن از تروریست ها، به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و صدها نفر از آنها نیز به مناطق مرزی با لبنان فرار کردند. همچنین به دنبال کنترل ارتش بر "فلیطه" و "رأس المعره"، تروریست ها به مناطق عسال الورد، رنکوس و حوش عرب فرار کردند.
مازن سلمو به نقل از منابع نظامی گفت: ارتش در عملیاتی علیه مخفیگاه های تروریست ها در این مناطق، دهها تن از آنها را به هلاکت رساند.
خبرنگار العالم همچنین گزارش داد: ارتش سوریه در قنیطره نیز تلاش یک گروهک مسلح برای حمله به یک پایگاه ارتش در منطقه "بیت خضور" را ناکام گذاشت و سه خودروی مجهز به دوشکا را هدف قرار داد.

مازن سلمو خاطرنشان کرد، در حومه لاذقیه  درگیری ها میان ارتش و گروهک های تروریستی ادامه دارد و منابع نظامی اعلام کردند ارتش، چند عملیات نظامی علیه مخفیگاه های تروریست ها انجام داد؛ در این عملیات، شماری از افراد مسلح به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند و بقیه عناصر ترویستی نیز به داخل خاک ترکیه فرار کردند.
منابع نظامی همچنین اعلام کردند که عملیات ارتش در حومه لاذقیه تا زمان پاکسازی این منطقه ادامه خواهد داشت.
MKH-30-11:50 

پربیننده ترین خبرها