اخوان در انگلیس چه می‌کند ؟!

اخوان در انگلیس چه می‌کند ؟!
سه شنبه 12 فروردين 1393 - 12:07

نخست وزیر انگلیس فرمانی را برای تحقیق درباره فعالیتهای گروه اخوان المسلمین در این کشور صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "تایمز" روز سه شنبه در گزارشی نوشت، "دیوید کامرون" فرمان داده است که به صورت فوری تحقیقاتی در خصوص گروه اخوان المسلمین و فعالیتهای آن در انگلیس انجام شود.
این تحقیقات پس از انتشار خبرهایی در خصوص ارتباط اخوان المسلمین با حلمه به اتوبوس گردشگران در مصر، صورت می‌گیرد. در حمله به اتوبوس گردشگان در مصر 3 انگلیسی کشته شدند.
بررسی تفکرات و فعالیتهای اخوان المسلمین و احتمال بازنگری در سیاستهای انگلیس در قبال این گروه، از جمله موارد این تحقیقات است.
تایمز خاطرنشان کرد؛ آخرین گزارشها بیانگر آن است که اخوان المسلمین از لندن به عنوان مرکز فرماندهی خود و دیدار فرماندهان این گروه در سطح دنیا استفاده می‌کند.
تایمز تأکید کرد که این تصمیم دولت انگلیس با اقدام دولت موقت مصر در تروریستی دانستن گروه اخوان المسلمین پس از برکناری "محمد مرسی" از ریاست جمهوری، در ارتباط است.
این روزنامه انگلیسی افزود، کامرون برای پیروی از روش و سیاستهای مصر و عربستان در قبال اخوان المسلمین و در نظر گرفتن آن به عنوان یک گروه تروریستی، تحت فشار قرار دارد تا این گروه نتواند از لندن به عنوان مرکزی برای عملیات خود استفاده کند.

پربیننده ترین خبرها