محکوم شدن شهید بحرینی به زندان ابد !

محکوم شدن شهید بحرینی به زندان ابد !
سه شنبه 12 فروردين 1393 - 12:25

العالم - رژیم آل خلیفه که از هیچگونه جنایت علیه مردم ین کشور فرو گذاری نمی کند، در اقدامی عجیب برای یک شهید بحرینی حکم زندان ابد صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد التاجر" وکیل بحرینی اعلام کرد: یکی از احکام حبس ابد که دو روز گذشته در مورد 12 جوان بحرینی صادر شده، برای جوان شهیدی است که یک سال و 7 ماه پیش توسط خودروی پلیس رژیم آل خلیفه زیرگرفته و شهید شد.
وی ادامه داد: واقعا جای تعجب دارد! نیروهای امنیتی و پلیس بحرین که با افتخار و کمتر از 24 ساعت یک متهم را بازداشت می کنند، چگونه به دادگاه گزارش نکرده اند که یکی از محکومان را بیش از یک سال و نیم قبل به قتل رسانده اند.

این وکیل بحرینی می گوید: قوه قضائیه آل خلیفه چگونه می تواند محترم باقی بماند، وقتی که 12 جوان 16 تا 34 ساله را به بهانه اقدام به قتل با کوکتل مولوتوف به حبس ابد محکوم می کند، اما حتی یک نفر از نظامیان این رژیم به جرم شلیک گلوله به سوی مردم به زندان نیز محکوم نشده است؟

 التاجر تاکید کرد که احکام زندان ابد در مورد موکلانش به اتهام تلاش برای قتل دو پلیس و حمله به خودروی آنها و نیز شرکت در تظاهرات غیرقانونی، صادر شده است.

وی تأکید کرد که موکلانش اتهامات مطرح شده را نپذیرفته اند، و برای احکام صادر شده درخواست تجدید نظر خواهد کرد.
 احکام حبس ابد 12 جوان انقلابی بحرینی روز یکشنبه و درست چند روز قبل از مسابقات جایزه بزرگ "فرمول یک" که سالانه در بحرین برگزار می شود، صادر شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها