عکس: برخورد مردم ترکیه با تروریستهای زخمی شده در سوریه

عکس: برخورد مردم ترکیه با تروریستهای زخمی شده در سوریه
سه شنبه 12 فروردين 1393 - 20:55

مردم منطقه اسکندرون در ترکیه با اعتراض به انتقال تروریست‌های زخمی شده در درگیری‌های سوریه به داخل خاک کشورشان، مانع ورود آمبولانس های حامل تروریست‌ها به انطاکیه شدند، و آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال انتقال تروریست های زخمی شده در سوریه برای مداوا به داخل خاک ترکیه، مردم منطقه اسکندرون در جنوب غربی ترکیه علیه این اقدام دولت آنکارا تظاهرات کردند.
پایگاه آسیا نیوز در این باره نوشت: شهروندان این منطقه از ترکیه با حمله به زخمی ها که دارای تابعیت سوری و دیگر کشورهای عربی بودند؛ آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند. این تروریستها در جریان درگیریها با نیروهای ارتش در حومه لاذقیه مجروح شده اند.
آمبولانس های دولت ترکیه این زخمی ها را به داخل خاک این کشور منتقل کرده اند.
تظاهرکنندگان ترک در اعتراض به سیاست های دولت آنکارا درباره سوریه شامگاه دوشنبه مسیر شهرک حربیات را مسدود و در حمایت از دولت سوریه تظاهراتی برپا کردند، و خواستار قطع کمک های آنکارا به گروههای مسلح و پایان دادن ارسال سلاح و مهمات به آنها شدند.
به نوشته خبرگزاری آسیا، تظاهرکنندگان با قطع مسیر خودروهای آمبولانس ترکیه ای که از اطراف شهر "کَسَب" در حومه لاذقیه بازمی گشتند مانع انتقال تروریست های زخمی به بیمارستان های انطاکیه برای مداوا شدند؛ و آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.
به گفته منابع خبری، خودروهای آمبولانس برای جلوگیری از برخورد با معترضان از مسیر دیگری به سوی انطاکیه حرکت کردند. 

ارتش ترکیه و پدافند هوایی و توپخانه این کشور این روزها به شدت در حال حمایت از تروریستها در مناطق مرزی حومه لاذقیه هستند، و مواضع نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها