هنیه :

شکست مذاکرات با صهیونیست ها، نتیجه طبیعی برنامه غیر ملی است

شکست مذاکرات با صهیونیست ها، نتیجه طبیعی برنامه غیر ملی است
پنج‌شنبه 14 فروردين 1393 - 08:09

العالم- نخست وزیر فلسطین با اشاره به شکست روند مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که هرگونه برنامه غیر ملی، آینده ای ندارد.

اسماعیل هنیه در مراسم فارغ التحصیلی کادر نظامی و غیر نظامی وزارت کشور فلسطین تصریح کرد: روند سازشی که به دشمن صهیونیستی فرصت تداوم شهرک سازی و همکاری امنیتی و تشدید محاصره نوار غزه و یهودسازی سازی را داد، گزینه آزادی سازی به شمار نمی رود. 

وی خاطرنشان ساخت: «ما از شکست روند مذاکرات سازش غافلگیر نشدیم، زیرا مذاکرات یک گزینه غیر ملی است و بیست سال و اندی ادامه دارد.»

نخست وزیر فلسطین یادآور شد: اولویت کنونی باید پی ریزی یک راهبرد ملی فلسطینی فراگیر و مورد اتفاق و اجتماع تمامی ملت فلسطین باشد.

وی خطاب به فارغ التحصیلان جدید دانشکده افسری وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین گفت: « شما سپر دفاعی ملت فلسطین هستند، شما شمیری آخته بر سر دشمنان و هنجار شکنان و ناقضان قانون هستید، ای جوانان شما باید احساس مسئولیت کنید و امانتدار باشید.»

وی افزود:« ما جوانانی را تحویل جامعه فلسطین می دهیم که میهن به وجود آنان می بالد و هیچ افتخاری بالاتر از ایمان، سرافرازی میهن و پاسداری از قدس و تحقق آزادی آن و مقدسات نیست .»

پربیننده ترین خبرها