جزئیات حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به حومه دمشق

جزئیات حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به حومه دمشق
پنج‌شنبه 14 فروردين 1393 - 18:45

بر اثر حمله گروههای تروریستی به منطقه دخانیه و میدان حومه حرستا در استان ریف دمشق در سوریه، شش کودک کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) امروز (پنجشنبه) به نقل از یک منبع در پلیس آن کشور اعلام کرد که بر اثر اصابت چهار خمپاره شلیک شده توسط گروههای تروریستی به منطقه دخانیه، شش کودک کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند و به دارایی های مردم نیز خساراتی وارد آمد.

سه شهروند سوری دیگر نیز بر اثر اصابت ترکش های خمپاره شلیک شده از سوی گروههای مسلح به میدان حومه حرستا، زخمی شدند. همچنین به دنبال اصابت سه خمپاره گروههای مسلح به منزلی در نزدیکی پارک جاحظ و اطراف میدان گمرک در دمشق، هفت شهروند سوری دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع در پلیس سوریه همچنین با اشاره به جزئیات حمله اخیر اعلام کرد که بر اثر اصابت یک خمپاره به منزلی در نزدیکی پارک جاحظ، پنج نفر زخمی شدند و به منزل مذکور و پنج خودروی پارک شده در آن مکان، خسارات فراوانی وارد آمد. همچنین اصابت دو خمپاره دیگر به اطراف میدان گمرک باعث زخمی شدن دو نفر و خسارات مادی در اطراف محل اصابت گردید.

منبع مذکور همچنین، خاطر نشان کرد: علاوه بر این، یک شهروند دیگر نیز، بر اثر اصابت ترکش خمپاره شلیک شده توسط تروریست ها به منطقه مسکونی "قصاع" در دمشق، زخمی شد. علاوه بر این به دنبال اصابت سه خمپاره به منطقه برج الروس در منطقه "قصاع" یک نفر زخمی شد و به یک منزل و یک خودرو خساراتی وارد شد.

یادآور می شود بر اثر شلیک خمپاره ای به منطقه جرمانا، اطراف حرستا و درمانگاه پلیس در ریف دمشق، هفت نفر کشته شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها