جمعیت وفاق: راهکار امنیتی راه به جایی نبرده است

جمعیت وفاق: راهکار امنیتی راه به جایی نبرده است
جمعه 15 فروردين 1393 - 11:43

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین تاکید کرد که راهکار امنیتی رژیم آل خلیفه برای سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردمی راه به جایی نبرده است و گروههای انقلابی به تلاش خود برای دستیابی به حقوق مشروع مردم ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مجید میلاد عضو شوراي مركزي جمعيت وفاق ملي اسلامی بحرين تاکید کرد: گزینه های امنیتی حکومت بحرین برای پایان دادن به جنبش مردمی از زمان شروع آن در چهاردهم فوریه 2011 میلادی تاکنون ناکام مانده و گروههای انقلابی بحرین هم چنان به تلاش خود ادامه خواهند داد.

وی بر ضرورت حفاظت از بحرین در برابر پرتگاههای امنیتی خطرناک از طریق انتخاب راهکار سیاسی تاکید کرد.

میلاد با اشاره به اینکه راهکار سیاسی باید گسترده، ریشه ای، عادلانه و جدی باشد، از نبود مذاکره و گفت وگو بین دولت و مخالفان که به توافق ملی برای برون رفت از بحران کشور منجر شود، ابراز تاسف کرد.

عضو شوراي مركزي جمعيت وفاق ملي اسلامی بحرين، بحران موجود را ناشی از جدی نبودن دولت برای در پیش گرفتن راهکارهایی برای رفع آن دانست.

وی همچنین از شرکت کنندگان در تظاهرات امروز جمعه که قرار است از میدان الشاخوره در منامه آغاز شود، خواست تا به جنبش انقلابی و درخواست برقراری دموکراسی ادامه دهند.

این درحالی است که قرار است مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک از چهارم تا ششم آوریل جاری در بحرین برگزار شود و به دنبال فراخوان جمعیت وفاق برای تظاهرات ضد دولتی در روز آغاز برگزاری این مسابقات، بسیاری از مناطق بحرین شاهد افزایش حضور نیروهای امنیتی و پلیس و کنترل عبور و مرور خودروها و افراد است.

مردم بحرین در تلاش برای رساندن صدای مخالفت خود با حکومت استبدادی آل خلیفه به گوش جهانیان و درخواست برای اصلاحات هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها