از سرگیری روابط حزب الله و جریان المستقبل لبنان

از سرگیری روابط حزب الله و جریان المستقبل لبنان
جمعه 15 فروردين 1393 - 11:54

روزنامه الاخبار با توجه به اظهارات اخیر وزیر دادگستری لبنان درباره گشوده شدن کانال های ارتباطی بین "حزب الله و جریان المستقبل، از دیدار قریب الوقوع نمایندگان آنها با یکدیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه الاخبار نوشت: منابع آگاه گزارش دادند که در این باره نشستی میان اشرف ریفی وزیر دادگستری لبنان و وفیق صفا رئیس واحد ارتباطات و هماهنگی حزب الله انجام شده است.

این منابع افزودند: ریفی طی روزهای گذشته برای هماهنگی در این زمینه تماس های مستقیمی با رئیس واحد ارتباطات و هماهنگی حزب الله داشته است که در نتیجه روز گذشته باب گفت وگو بین حزب الله و جریان المستقبل به ریاست سعد حریری گشوده شد.

این روزنامه همچنین از دیدار دوباره بین وزیر دادگستری لبنان و ریفی صفا در چند ساعت گذشته خبر داد که دو طرف درباره دیدار (نمایندگان) حزب الله و جریان المستقبل در آینده نزدیک به توافق رسیدند.

به نوشته الاخبار، منابع آگاه با توجه به پیشینه روابط بین حزب الله و جریان المستقبل و پایبندی همواره حزب الله به توافقات با این جریان برای ایجاد امنیت در لبنان افزودند که جریان المستقبل قصد دارد تا با بهبود ارتباط خود با حزب الله در چارچوب توافقات بین المللی و منطقه ای به برقراری آرامش نسبی در لبنان کمک کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها