درخواست نماینده آیت الله سیستانی از مردم عراق

درخواست نماینده آیت الله سیستانی از مردم عراق
شنبه 16 فروردين 1393 - 14:59

نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در کربلا از مردم خواست در انتخابات آتی مجلس به افراد لایق رای دهند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "عبدالمهدی کربلایی" با هشدار درباره وعده های دروغین و اعلامیه های منتشر شده نامزدها در خیابان ها، تاکید کرد: در صورتی که شناختی از نامزدها ندارید از افراد باتجربه و دانا برای انتخاب اصلح کمک بگیرید.

وی در خطبه نماز جمعه که در صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، تأکید کرد: پیش از رای دادن درباره گذشته نامزدها، سلامت، لیاقت،علاقه، تعصب به عراق و مردم عراق تحقیق کنید.

شیخ عبدالمهدی کربلایی افزود: تحقیق کنید آیا نامزد مورد نظر در دولت محلی یا در هر جایگاهی که بوده و آیا با اخلاص خدمت کرده است، یا خیر؟

نماینده آیت الله سیستانی از مردم خواست به جای افراد ناکارآمد، نامزدهای با کفایت، با لیاقت و دلسوز مردم مظلوم را انتخاب کنند.

شیخ کربلائی گفت: مبادا وعده های شیرین و اعلامیه های خیابانی شما را فریب دهد و برای انتخاب چانه زنی کنید زیرا این حق نمایندگان و مسئولان دولتی بر شما است.

پس از تایید صلاحیت نامزدها در کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق، فعالیت های تبلیغاتی نامزدها از شب دوشنبه 31 مارس 2014 ( 11 فروردین) آغاز شد. انتخابات پارلمانی بزرگترین رخداد عراق است، زیرا در آن فراکسیونی که می تواند نخست وزیر را انتخاب کند و پستهای عالی دولتی را بر عهده بگیرد، مشخص می شود.

این انتخابات در سی ام آوریل برگزار می شود.

پربیننده ترین خبرها