اتهام جنایی به نوزاد 9 ماهه

اتهام جنایی به نوزاد 9 ماهه
يکشنبه 17 فروردين 1393 - 10:55

یک نوزاد 9 ماهه پاکستانی به همراه والدینش در گزارش یکی از نیروهای پلیس این کشور، به اقدام به قتل متهم شده است.

شماری از مقامات پاکستانی اعلام کردند یکی از نیروهای پلیس پاکستان پس از آنکه یک نوزاد 9 ماهه را به عنوان مظنون معرفی و والدین این نوزاد را مجبور کرده بود که نوزاد خود را به دادگاه بیاورند، از شغل خود به حال تعلیق در آمد.

این نوزاد که "محمد موسی" نام دارد، در اوایل فوریه به همراه دیگر اعضای خانواده خود به سبب پرتاب سنگ به سوی نمایندگان یک شرکت گاز طبیعی که عملیاتی را برای تعقیب افراد سارق گاز از کنتورهای گاز در اطراف شهر لاهور در شرق آغاز کرده بود، بازداشت شد.

"کاشف محمد" افسر پلیس در گزارش خود با متهم کردن چند نفر به اقدام به قتل، حدود 30 نفر از جمله این نوزاد را مجبور کرد پنجشنبه در دادگاه حضور یابند . این نوزاد 9 ماهه که بر روی شانه پدر بزرگ خود محمد یاسین گریه می کرد، دادگاه را مختل کرد.

پدر بزرگ این نوزاد درحالیکه پستانکی را در دهان نوه خود می گذاشت، پس از جلسه دادگاه به خبرنگاران گفت: "همه در دادگاه این سئوال را مطرح می کنند چگونه نوزادی با این سن، می تواند در چنین پرونده قضایی دست داشته باشد؟ ما چه پلیس هایی داریم."

قاضی دستور تعلیق این افسر پلیس از کار و آزادی نوزاد را صادر کرد.

چودری عرفان صدیق وکیل این خانواده گفت :"دادگاه فقط این کودک بیگناه را تبرئه کرد، زیرا حداقل سن مسئولیت کیفری در پاکستان هفت سال است".

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها