باج گیری صهیونیستها از تشکیلات خودگردان

باج گیری صهیونیستها از تشکیلات خودگردان
يکشنبه 17 فروردين 1393 - 13:37

دبیر سازمان آزادیبخش فلسطین سیاست باج گیری صهیونیستها را محکوم کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "یاسر عبدربه" با اشاره به خودداری رژیم صهیونیستی از آزاد سازی آخرین گروه از اسیران فلسطینی، اظهار داشت: "این موضوع نشان می‌دهد که شروط در هر مذاکرات آتی باید به صورت ریشه ای تغییر کند".
وی افزود، رژیم صهیونیستی به نقض توافقنامه‌ها و تفاهم های امضا شده عادت کرده است، به همین دلیل در هر گونه مذاکرات آتی باید شروط به صورت ریشه‌ای تغییر کند.
عبدربه سیاستهای "باج گیری و فشارهای مستمر" رژیم صهیونیستی علیه تشکیلات خودگردان را محکوم کرد.

به دنبال خودداری رژیم صهیونیستی از عمل به تعهدات خود در مذاکرات با تشکیلات خودگردان، از جمله آزادی چهارمین گروه از اسرا، پذیرش بازگشت به مرزهای تعیین شده، توقف شهرک سازی و ... محمود عباس، رییس این تشکیلات در رام الله در تلاش برای تحقق تشکیل کشور فلسطین، پیوستن به چندین کنوانسیون و معاهده بین المللی را در دستور کار قرار داده است.

کاخ سفید هم اذعان کرد که شانه خالی کردن رژیم صهیونیستی از توافقنامه ای که بر مبنای آن می بایست چهارمین گروه اسرا را آزاد کند، مشکلاتی در مسیر روند صلح به وجود می آورد.
"جی کارنی" سخنگوی باراک اوباما گفت: این شکست باعث نخواهد شد که جان کری، وزیر خارجه امریکا، از ادامه تشویق طرفین برای ایجاد زمینه مناسب در خصوص رسیدن به تفاهم ناامید شود، زیرا هیچ یک از طرفین خواهان توقف مذاکرات نیستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها