کشته شدن 80 تروریست در اطراف دمشق+ویدئو

يکشنبه 17 فروردين 1393 - 21:00

العالم - در حمله ارتش سوریه به گروهک "جبهه النصره"، نزدیک به 60 تروریست در "منطقه المْلیحه" در حومه دمشق کشته شدند و در حمله ای دیگر به جنوب پایتخت 20 تروریست دیگر به هلاکت رسیدند.

مازن سلمو، خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش کرد: عملیات نظامی ارتش علیه گروه های مسلح در اطراف دمشق، همچنان ادامه دارد و منابع نظامی اعلام کردند ارتش در این منطقه پیشروی چشمگیری داشته است.

وی افزود: همچنین ارتش، پنج ساختمان مسکونی را که تروریست های مسلح از آن به عنوان پناهگاه استفاده می کردند، در اختیار گرفته است. علاوه بر این، نیروهای ارتش در هنگام پیشروی، 17 بمب را که گروه های مسلح با هدف جلوگیری از پیشروی ارتش، کار گذاشته بودند، خنثی و سه خودروی مجهز به دوشکای تروریست ها را منهدم کرد.

همچنین منابع نظامی از کشته شدن 57 تروریست عضو جبهه النصره در درگیری های اخیر در "الملیحه" خبر داده و اعلام کردند ارتش در دو روز آینده این منطقه را به طور کامل تحت کنترل خود درخواهد آورد.

مازن سلمو افزود: نیروهای ارتش در شهرک قدس در جنوب دمشق نیز عملیات گسترده ای را در منطقه الجوزه که تحت کنترل گروه های مسلح بود، انجام دادند و با نفوذ شبانه به یک ساختمان که تروریست ها از آن به عنوان پناهگاه استفاده می کردند آن را بمب گذاری و سپس منفجر نمودند که در نتیجه، 20 تروریست به هلاکت رسیدند.

وی افزود: گروههای مسلح در منطقه جوبر نیز به ویژه در غرب میدان المناشیر مورد حمله نیروهای ارتش، قرار گرفتند و ارتش شماری از تروریست ها را که در حال فرار از رنکوس به طرف اراضی تلفیتا بودند، مورد هدف قرار داد که در نتیجه کلیه افراد این مجموعه کشته شدند.

مازن سلمو در پایان گزارش داد: در حالی که حملات مستقیم نیروهای ارتش به گروه های مسلح در مناطق حوش عرب و بخعه و الصرخ ادامه داشت، تروریست ها، چند راکت به سوی دمشق و شهرک جرمانا در نزدیکی الملیحه شلیک کردند که منجر به کشته و زخمی شدن چند شهروند شد.

6-11:40

پربیننده ترین خبرها