اعتراف به حضور نیروهای اماراتی در بحرین + عکس

اعتراف به حضور نیروهای اماراتی در بحرین + عکس
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 13:46

درحالیکه مسئولان بحرینی همواره در حال انکار مشارکت نیروهای کشورهای عربی دیگر در سرکوب مردم بحرین هستند؛ وزیر امور داخلی دولت امارات و معاون شورای وزیران از دیدار با نظامیان اماراتی که تحت عنوان نیروهای سپر جزیره در بحرین حضور دارند، خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سیف بن زاید آل‌نهیان" که فرماندهی کل پلیس ابوظبی را هم بر عهده دارد، در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: "امروز سلام و درود ریاست و ملت امارات را به فرزندان امارات که در بحرین حضور دارند، رساندم."
شبکه اخبار امارات نیز در صفحه خود در تویتر تصویری از آل نهیان در کنار نیروهای اماراتی منتشر کرد که لباس فرم آبی به تن داشتند.
سایت "منامه پست" نوشت: این اظهارات در حالی مطرح می شود که مسئولان بحرینی همواره مشارکت نیروهای کشورهای عربی منطقه در سرکوب اعتراضات مردمی را با وجود حضور نیروهای عربستانی سپر جزیره و حتی بعد از کشته شدن طارق الشحی افسر اماراتی در انفجار مارس گذشته در منطقه الدیه غرب منامه، انکار می‌کنند.
از سوی دیگر "انور قرقاش" وزیر مشاور در امور خارجی امارات ادعا کرد که دیدار "سیف بن زاید آل نهیان" با نیروهای اماراتی در بحرین، بیانگر تعهد گروهی به امنیت منطقه (خلیج فارس) و قدردانی از مشارکت نیروهای اماراتی در ماموریتهای ملی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها